Altres projectes oberts

domingo, 11 de diciembre de 2011

204-->365 Recolliment


6 comentarios:

  1. Moooolt bona!... composició ,llum, títol, ...total!

    ResponderEliminar
  2. em trec la barretina Sergi!

    una foto acadèmica del tot.

    ResponderEliminar
  3. bèstial!!! tot lliga el color... la sobreietat de la imatge... tot per acabar donant el que ens vols transmetre. Molt bona Sergi!!!

    ResponderEliminar
  4. Hosti, noi. Estic un cap de setmana sense revisar les teves fotos i me'n penges dues de les millors que tens! Sortiré més sovint a veure si això ajuda a seguir penjant unes fotos tan bones.
    La del centre comercial m'agrada molt perquè està plena de moviment i energia, és casual...
    La de l'església és molt molt potent i impacta la seriositat de l'ambient i la postura de l'home, has aconseguit capturar la intensitat de la pregària del teu model
    MOLTES FELICITATS

    ResponderEliminar
  5. m'alegra que us agradi doncs és una d'aquelles fotos que dic "inacabades"... l'havia fet un altre dia, però la petita SX210 en situacions de poca llum, o no dona la llum buscada o el gra es massa "heavy". en tornar amb la 400D i tenint clar l'objectiu, la cosa va ser més fàcil i certament la postura de la persona hi dona molt.
    gràcies a tots!!

    P.D. David, la foto del CC va ser el resultat de varies proves. per desgracia o potser perque poguem gaudir-ne més del moment, no sempre s'assoleix el resultat desitjat a la primera.

    ResponderEliminar
  6. hahah, ja imaginava que la del centre comercial seria el resultat d'unes quantes, jo també en tinc més d'una amb aquest efecte, tot i que en altres situacions i sempre la bona ve després d'unes quantes preses.

    ResponderEliminar