Altres projectes oberts

jueves, 5 de enero de 2012

229-->365 Jocs d'infants


5 comentarios:

  1. El Fàbregas va obrir ahir l'aixeta del partit Barça-Osasuna.

    ResponderEliminar
  2. Gairebé em ve sed i tot.

    Per cert, com t'ho fas perquè les fotos et quedin amb aquest tamany al bloc?. Jo tinc donada l'ordre de tamany gran i no em surtem pas així. A més, també m'agrada aixo de les fotos petites a sota i tampoc sé com es fa.

    Salut.

    ResponderEliminar
  3. Estic d'acord amb la Rosa de Cyan, dona ganes de beure...
    Molt atinat el Ramón!

    ResponderEliminar
  4. jajaja tens raó Ramon, seria el subsconscient??

    gràcies Rosa i perdona el retard en la resposta... la mida escullo la "molt gran" que dona per defecte el menú del blogger i sobre les imatges petites, ho tens que mirar a LinkWithin, m'ho va fer un amic i no recordo ben bé però, has d'omplir un formulari perquè et doni un codi per posar a Blogger.
    Qualsevol cosa m'ho comentes

    ResponderEliminar
  5. ups! gràcies Miquel no l'havia vist

    ResponderEliminar