Altres projectes oberts

viernes, 27 de enero de 2012

251-->365 Tibi dabo



4 comentarios:

  1. Fa uns dies que em vaig fixant el que publiques, i avui em decideixo a dir-te que m'agrada el teu projecte, que la foto d'avui té un enfoc genial, que reflexa molt i molt l'esperit del Tibidabo.

    Salut!

    ResponderEliminar
  2. la diagonal reflexa una cremallera de lluny... però si un s'apropa veu l'essència TIBIDABO... quants records ;-)
    Una gran fotografia....

    ResponderEliminar
  3. molt bona, tremendament descriptiva i obligatoriament et fa girà el cap per a veure les expresions de les cares dels patidors de la màquina diabòlica aquesta.

    ResponderEliminar
  4. Ariadna gràcies i benvinguda! he vist les fantàstiques fotos del teu bloc que espero en altre moment gaudir amb més deteniment.

    sí Gali, ara que ho dius si que dona aquesta impressió

    gràcies Ramon, m'alegra la teva tremenda descripció ;o) realment sempre que l'he vist m'ha semblat una màquina diabòlica

    ResponderEliminar