Altres projectes oberts

martes, 7 de febrero de 2012

262-->365 No somos nada



5 comentarios:

  1. Ja m'agradaria ser reina, ni que fos a casa meva. Res! Em quedo sent peó.. com la majoria de mortals.

    ResponderEliminar
  2. de peó a peó, últimament em sento com un titella en mig d'aquest món... serà que m'estic tornant pesimista? ;o)

    ResponderEliminar
  3. M'encanta el (¿agressiu?) revelat.

    No somos nada.

    Salutacions.

    ResponderEliminar
  4. posats a triar em quedo el cavall, per poder-me saltar tot el que no m'agrada.
    més que agressiu, dur. Especial B&N.

    ResponderEliminar
  5. gràcies Sergi i Ramon. el revelat treballat principalment subexposant el color i un tant forçat, busca donar un aire "obsolet". la forma d'interrogant que segueixen les figures ve a plantejar una pregunta que per molts ha passat pel cap últimament.

    salut!

    ResponderEliminar