Altres projectes oberts

jueves, 15 de marzo de 2012

298-->365 Granota


4 comentarios:

  1. curiosa composició d'aquest vagó que ja té unes quantes dècades, la lluminositat perfecta.

    Em fas ballar amb el títol (?)

    salut.

    ResponderEliminar
  2. el títol ve donat per el nom que reb aquest mític tren dels Ferrocarrils Catalans "Granota". de fet es el primer tren que vaig agafar per anar a l'escola quan era petit i durant força temps... ara, si vols que ballem no tinc cap problema ;o) jejeee

    per a qui pugui interessar, adjunto un enllaç on podeu veure-les en moviment, juntament amb una breu explicació de on van anar a parar un cop jubilades.

    http://youtu.be/fIT8Mmd-tu4

    ResponderEliminar
  3. Lo de granota venia pel xivarri que feien?...No se si aquests eren dels que els seiens es movien cap a una banda o l'altra?...a mes aquest era de "tercera"....
    Una llum molt maca!

    ResponderEliminar
  4. jajaja... si que feien algo de xivarri, però em sembla que era per el seu color verd exterior i, perque si el veieu de cara, els seus focus superiors poden recordar uns ulls de granota... aquesta es la meva hipótesi.

    també recordo alguns amb el seient d'escay, o els luxosos amb el seient vellutat obviament de color verd. i el volant giratori amb palanca que trobaves al final, amb el que els nens frisavem per poder jugar...

    ResponderEliminar